Andrei Badiu, despre Oana Frigescu: "Mi-am iertat soţia".

Andrei Badiu, despre Oana Frigescu: "Mi-am iertat soţia".: "

 Andrei Badiu, soţul prezentatoarei de la Antena 1, Oana Frigescu, speră încă într-o împăcare, înainte de prima înfăţişare a procesului de divorţ, care va avea loc astăzi. De partea cealaltă, Oana pare însă decisă să facă acest pas.


'Eu mi-am iertat soţia pentru tot ce s-a întâmplat. Îmi doresc o familie fericită! Nu vreau ca mai târziu, fiica mea să-mi reproşeze ceva”, a declarat Andrei Badiu pentru ziarul „Naţional”.


Badiu a mărturisit, de asemenea, că Oana nu i-a mai permis să-şi vadă fiica de mai bine de trei luni.


Citeşte şi:


Soţul Oanei Frigescu a renunţat la verighetă


Oana Frigescu s-a iubit cu Bogdan Lobonţ


Exclusiv | Chiar dacă a fost acuzat că o înşela şi o bătea, Andrei Badiu nu vrea să divorţeze de Oana

"

0 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...