Adina Barbu, la un pas de coma alcoolica!

Adina Barbu, la un pas de coma alcoolica!: "


Posted by admin on March 11th, 2011






FETELE frumoase si bautura nu fac deloc casa buna impreuna. Un exemplu este si ADINA BARBU, care a fost la un pas de coma alcoolica in urma unei baute cu prietenii.




Adina nu vrea sa mai auda de bautura



Bogdan Pavelescu


Frumoasa bruneta supranumita ”Noua Nicoleta Luciu” a dezvaluit in cadrul emisiunii “Distractia pe vremea mea“, de la Antena 2, difuzata sambata de la ora 18:00, cum a decurs prima intalnire cu bauturile alcoolice si ce urmari au survenit dupa aceasta.


Totul a inceput oarecum normal, cu un shot de tequila. Din pacate pentru Adina, au urmat inca cinci, distractia terminandu-se la toaleta pentru focoasa bruneta.


“Am fost in club alaturi de niste prietene si am baut shot-uri de tequila, dupa cinci sau sase shot-uri m-am dus la toaleta, mi-a fost rau… A doua zi am fost atat de suparata, am vazut ca mi-am pierdut un inel. Cel mai rau e sa bei pana iti pierzi mintile si sa nu mai stii ce faci!”, a declarat Adina Barbu la “Distractia pe vremea mea”.






 




–><!–


–>


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tags:






You can leave a response, or trackback from your own site.

"

0 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...