Gigi Becali are din nou ”pohte”! Vrea Steaua pe primul loc până de Paşte şi pentru asta ...

Gigi Becali are din nou ”pohte”! Vrea Steaua pe primul loc până de Paşte şi pentru asta ...: "

Gigi BecaliLatifundiarul din Pipera spune că va lupta ca niciodată pentru ca Steaua să ajungă pe primul loc până pe 24 aprilie. Gigi Becali a dezvăluit că va apela la orice metode vor fi necesare, implicit premierea adversarelor contracandidatelor la titlu, şi că vrea să construiască o biserică în Pipera pentru a câştiga Providenţa de partea sa.


”Până săptămâna viitoare vreau să fiu pe locul trei, dar cea mai mare dorinţă a mea este ca până de Paşte să fim pe primul loc. Fac orice pentru asta. Aduc două valize, nu una, numai să fim pe primul loc. Nu mi-e frică că mi-o ia nimeni, pentru că oricum mi-o dă pe urmă înapoi. Cum să zică că premierea e mită? Unde în lume se mai întâlneşte aşa ceva? De Paşte avem meci cu Dinamo şi vreau să-i batem la scor, pentru că nu pot să uit când ne-au bătut în 2007, tot de Paşte, cu 2-4', a declarat Gigi Becali la Sport.ro.


Becali ştie cum va reuşit să ajungă lider până la meciul cu Dinamo din etapa a 28-a a Ligii 1. ”O să construiesc o Biserică în Pipera, pe colţ la benzinăria OMV, unde am păstrat un teren în valoare de 5 milioane de euro. Special l-am oprit! Când am jucat cu Betis Sevilla şi am bătut cu 3-0, eu i-am promis Domnului că voi construi o biserică. Acum o săptămână am vorbit cu un preot de la Patriarhie, cineva de la Târgovişte, un fel de ministru de externe al ortodoxismului românesc, şi i-am zis să caute cea mai frumoasă biserică din toată lumea şi apoi să vorbească cu proiectantul care o va construi”.


Boss-ul Stelei nu dă prea mari şanse Oţelului Galaţi să câştige titlul de campioană. ”Cine e Oţelul? Oricum o să piardă cu Rapidul, că sunt periculoşi ţiganii. Etapa următoare Galaţiul pierde iar… Pandurii poate să încurce Dinamo, poate să scoată un egal. E acolo Gabi Matei. A vorbit Meme Stoica cu el, l-a montat pentru meci. La Rapid-Dinamo vreau să bată ”câinii”, pentru că e finul Borcea acolo”, a mărturisit acesta.


Patronul Stelei a comentat şi campania suporterilor care îi contestă dreptul de proprietate asupra echipei: ”Cu cei de la Peluza Sud nu mă voi înţelege niciodată, pentru că ăia nu sunt oameni. Vor să facă protest în faţă la mine, la palat, dar nu se poate aproba o manifestaţie că vrei tu să plece cineva. Unde să plec eu? Steaua e casa mea, nu o să plec de acolo. Poate o să le intre în cap tuturor că trebuie să-mi respecte dreptul la proprietate. Voi pleca de la Steaua, doar atunci când şi cei de la AISS îşi vor vinde casele şi apartamantele şi vor sta în stradă. Dar în nebunia lor şi suporterii care strigă 'Pleacă Becali' au dreptate. Păi cum să nu strige, dacă echipa este pe locul 7? Este normal să strige asta. Ce mai caut eu în Ghencea, dacă Steaua e pe locul 7?”.

"

0 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...