Julia Jianu îşi deschide şcoală de muzică.

Julia Jianu îşi deschide şcoală de muzică.: "

Cântăreaţa Julia Jianu pune bazele unei şcoli de canto şi interpretare scenică. Împreună cu o echipă de profesionişti, artista va forma tineri talentaţi şi doritori de o carieră în domeniul muzical.Julia Jianu îşi deschide şcoală de muzică


Prima preselecţie va avea loc sâmbătă, 19 martie, la ora 11.00 în sediul şcolii de pe strada Ciprian Porumbescu nr 14, iar cei care vor să afle mai multe informaţii pot accesa pagina de Facebook a Juliei Jianu, pot scrie la adresa de e-mail studio@newsound.ro sau pot suna la numarul de telefon 0725 223 894.


'Această şcoală este o altă pasiune de-a mea şi o mare dorinţă de a aplica şi de a mă folosi şi de cunoştinţele mele pedagogice acumulate în facultate. Alături de compozitorul şi profesorul de canto Sorin Tudor, cu care voi ţine cursurile, mi-am propus ca orice elev care va trece prin şcoala noastră să aibă o tehnică vocală mai bună şi o prezenta scenică adecvată pieselor intrepretate,' a declarat prezentatoarea emisiunii 'Ascultă-ţi muzica de acasă', care precizează că aceste cursuri vor avea o durată de 3 module, a cite 3 luni fiecare, pe durata cărora elevul poate ajunge la performanţa de a avea în portofoliu câteva piese înregistrate şi mixate într-un studio profesional.


Pe 19 martie, cei care doresc să participe, de la copii cu vârste începând de la 7 ani, adolescenţi şi adulţi, trebuie să vină pregătiţi cu o piesă din repertoriul naţional sau internaţional.

"

0 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...