Laurette, fata in fata cu Agnes Matoko de Ziua Barbatului!

Laurette, fata in fata cu Agnes Matoko de Ziua Barbatului!: "

Laurette se va revedea cu mulatra cu care iubitul sau ar fi avut o aventura. Va iesi oare cu scandal?




Laurette se va revedea cu mulatra cu care iubitul sau ar fi avut
o aventura. Va iesi oare cu scandal?


Laurette si Agnes Matoko s-au mai intalnit in trecut pe podium
si s-au ignorat reciproc, rezumandu-se doar la a declara cate ceva
una despre cealalta.



Agnes Matoko


Agnes Matoko


Marul disputei dintre cele doua a fost
iubitul lui Laurette
, cu care aceasta are o relatie si in
prezent. Se pare ca acesta ar fi inselat-o pe Laurette cu
Agnes.


Laurette


Laurette


Cei doi au fost vazuti impreuna la munte in vreme ce Laurette se
afla in Bucuresti. Cand a fost informata despre acest lucru,
Laurette a plecat imediat la Predeal, acolo unde se afla iubitul cu
ibovnica, insa nu a reusit sa-l gaseasca.


'Mi-a zis cineva ca l-a vazut acolo cu o tipa de culoare, mai
mica de inaltime decat mine. M-am urcat la doua noaptea in masina,
cu fratele meu, si am plecat catre Predeal. Ii faceam mare scandal
daca il prindeam, dar nu l-am mai gasit acolo', spunea
Laurette.





Autor:

Alexandra Ungureanu

Sursa-foto:


Bucatarescu.ro

Taguri:


laurette, agnes matoko, scandal




Citeste si alte articole pe aceeasi tema






"

0 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...