Sophia şi-a schimbat look-ul în 10 ore!.

Sophia şi-a schimbat look-ul în 10 ore!.: "
sursa foto: agentiadepresamondena.ro

sursa foto: agentiadepresamondena.ro

Investitia in imagine a presupus realizarea de tinute personalizate, coafura si make up. Timp de peste 10 ore Sophia a incercat diferite tipuri de tinute, machiaje si coafuri pana cand a ales ce i se potriveste cel mai bine.

'Stiu ca imaginea este extrem de importanta pentru fiecare dintre noi, primul impact este cel vizual, mi-am dorit ceva special si am testat mai multe variante de tinute, hair si make up ca sa vad ce mi se potriveste mai bine. M-am lasat pe mana unor profesionisti, pentru ca eu cred ca asa e cel mai bine, cine zice ca se pricepe la toate, face lucrurile prost. Zece ore a durat procesul de transformare dar sunt multumita de rezultate, vreau ca noul meu look sa fie in perecta concordanta cu stilul muzical pe care am sa-l promovez pe noul album. Lucrez acum intens la o piesa care sper ca va ajunge hit-ul verii', a declarat cantareata.

"

0 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...