Andreea Balan: "Nu am niciun motiv sa pozez nud"

Andreea Balan: "Nu am niciun motiv sa pozez nud": "

Afla de pe Showbiz.ro de ce nu pozeaza Andreea Balan goala, daca are timp cantareata de treburile casnice si cate ore de dans acumuleaza pe saptamana!




Iata ce crede Andreea Balan despre sarcina fostei sale colege
Andreea Antonescu, despre cariera, dans si Keo!


Showbiz.ro:
- Fosta ta colega de trupa, Andreea Antonescu este
insarcinata in sase luni. Pe tine nu te bate gandul sa devii mamica
mai repede?


Andreea Balan: De ce trebuie sa ma bata gandul
sa fac acelasi lucru daca cineva mai mare ca mine de varsta face un
copil?



Andreea Balan


Andreea Balan


Showbiz.ro:
- Te-a luat prin surprindere aceasta veste?


Andreea Balan:
Nu ma surprinde nimic
din ce nu e legat de persoana mea.


Showbiz.ro:
- De ce nu pozeaza Andreea Balan goala? Presupun ca sunt
oferte de acest gen…


Andreea Balan: Intrebarea este 'De ce sa
pozez?' nu 'De ce nu pozez?'. Nu am niciun motiv sa pozez - nu m-ar
ajuta in cariera si oricat de multi bani mi-ar da nu m-ar convinge.
Una e sa pozezi sexy si alta e goala - se depaseste limita si
publicul nu te mai respecta.


Citeste
interviul integral cu Andreea Balan
,
pe
Showbiz.ro!




Autor:

Alexandra Ungureanu

Taguri:


andreea balan, andreea balan interviu, muzica, playboy




Citeste si alte articole pe aceeasi tema






"

0 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...