Două balerine veritabile, nud în Playboy.

Două balerine veritabile, nud în Playboy.: "

Tensiunea din filmul „Black Swan', în care două balerine talentate se luptă pentru rolul dublu de lebăda albă/lebăda neagră, a fost recreată în numărul din martie al revistei Playboy România.Roxana Golban (blonda) şi Eugenia Stoian

Două balerine, care au avut deja incredibila experienţă de a juca în Lacul Lebedelor, au acceptat propunerea de a poza nud şi sunt protagonistele unui pictorial incendiar, în revista dedicată reprezentanţilor sexului tare.

Roxana Golban şi Eugenia Stoian sunt primele balerine care pozeză dezbrăcate, iar şedinţa foto a fost realizată în Godot Cafe de fotograful Ionut Staicu.


'Cred că e o rampă de lansare foarte bună în carieră, dar în primul rând am făcut acest pictorial pentru mine. Mă simt suficient de încrezătoare încât să apar într-o revistă dedicată bărbaţilor', spune Roxana Golban (20 ani).

De cealaltă parte, Eugenia Stoian (20 ani) mărturiseşte că s-a simţit ca şi cum ar fi fost pe scenă, atunci când a realizat îndrăzneţul pictorial.


'Pentru mine a fost o experienta inedita. Chiar daca şedinta a ţinut 12 ore, nu mi-am dat seama de trecerea timpului. Eu si Roxana ne-am simţit foarte bine pentru că ne cunoaştem de mult timp şi ne-a fost foarte uşor să interpretăm aceste roluri. A fost ca şi cum am fi fost pe scena, în faţa publicului', a spus aceasta.

"

0 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...