Andreea Popescu i-a dat papucii iubitului. Vezi de ce!.

Andreea Popescu i-a dat papucii iubitului. Vezi de ce!.: "

Dansatoarea Deliei este din nou singură. Andreea Popescu s-a despărţit de iubitul ei, Alin, un tânăr de 21 de ani. Motivul? Se pare că acesta era exterm de gelos şi i-a cerut vedetei să renunţe la jobul ei.


'Nu îi plăceau apariţiile mele şi nici el nu voia să apară în public. Nu mi s-a părut corect să îmi ceară să renunţ la jobul meu după doar 3 săptămâni de relaţie. Într-adevăr aş fi făcut compromisuri, ba chiar aş fi renunţat în condiţiile în care aş fi ştiut că el este alesul, dar să mă las de muncă doar pentru faptul că m-am îndrăgostit? Niciodată. Cred că la mine o să mai dureze destul timp până când îmi voi găsi jumătatea', a declarat Andreea pentru emulte.

"

0 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...