Andrei Gheorghe: "Criza m-a strâns de gât! Am datorii de mai mult de un milion de ...

Andrei Gheorghe: "Criza m-a strâns de gât! Am datorii de mai mult de un milion de ...: "
Fostul prezentator a povestit cum a ajuns în cea mai râvnită zonă rezidenţială a Capitalei, făcându-se astfel vecin cu Becali sau Călinescu.

'Stăteam într-o casă cu bulină pe Dacia, o casă minunată. Am fost tare supărat că ne-au bulinat. Cred că noi, românii, avem o teamă de cutremur absolut reală. În Pipera a fost o întîmplare, nebunia cu Pipera-Tunari nu apăruse, nu am ştiut unde mă mut. Era o casă în curs de ridicare, într-un complex, ceea ce era foarte convenabil', a povestit Gheorghe pentru sursa citată.


Evenimentele vieţii l-au purtat pe Andrei Gheorghe în spaţiile ex-sovietice, fostul prezentator având experienţe memorabile atât în Moldova cât şi în Ucraina.


'Am fost la o petrecere underground, m-a trimis un cameraman. Lîngă o clădire oficială, gen Ministerul Justiţiei, era lipită o casă dărîmată, fără lumină. Nu era intrare, trebuia împins gardul. (...) O scară dubioasă, strâmbă, iar pe trepte puse lumînări. Găsim trei uşi, însoţitorul meu deschide una şi intrăm într-o cameră puţin mai mare decît asta. Două canapele, trei băieţi care stau în fund, lipiţi de perete, în faţa lor două fete care stau și ele în fund, încă un băiat care pare liderul, că stă mai sus, şi încă vreo şapte oameni împrăştiaţi, care nu fac nimic. Mă aşez pe canapea, iar sub fund găsesc o sticlă de cola umplută cu nisip şi pietriş.(...)Le fac un semn şi ieşim, ne scurgem din casa asta bîntuită. Ăsta-i underground, ăştia nu glumesc', a rememorat Andrei Gheorghe, pentru aceeaşi sursă.


Cât despre criza financiară care a afectat România, Andrei Gheorghe recunoaşte că nu o duce deloc bine.


'Personal, în momentul ăsta nu o duc bine. Criza, ca pe toţi, m-a strîns de gât, criza şi deciziile greşite de care nu vreau să vorbesc, care sînt chestii intime şi personale. Shit happens, dar asta e, o iei de la zero. Am datorii de mai mult de un milion de euro, am credite, am linii de credit deschise. Am probabil şi un milion de euro, dacă vînd tot ce am, desigur. Dar nu e relevant. I-am câştigat, i-am investit, am cumpărat, i-am pus deoparte, i-am cheltuit. Nu sînt foarte înţelept. Dar muncesc de la 16 ani. Zi de zi, de la şase dimineaţa. Am fost ajutor de şofer, trei ani de zile, după ce am picat la treaptă, ca un derbedeu ce eram. Şi în secunda doi, în loc să mă lase să pierd timpul hormonal cu băieţii, părinţii m-au trimis la treabă', a adăugat fostul prezentator pentru revista kamikaze.

"

0 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...