Daniela Gyorfi şi Dinu Maxer vorbesc despre minunea de a fi părinţi.

Daniela Gyorfi şi Dinu Maxer vorbesc despre minunea de a fi părinţi.: "

Aflaţi de curând în postura de părinţi, Daniela Gyorfi, George Tal şi Dinu Maxer vin în studioul emisiunii 'La naiba, să Povestim', duminică, 06 martie, alături de Mircea Solcanu pentru a impartăşi din experienţa inegalabilă prin care trec.


Cei trei discută despre speranţele li asteptările unui cuplu care îşi doreşte un copil, despre miracolul naşterii şi bucuria de a ţine, pentru prima oară, bebeluşul în braţe, dar şi despre micile probleme care pot apărea uneori.

Din cauza implanturilor cu silicon Daniela Gyorfi nu îşi poate alapta micuţa nou-născută, dar nu regretă acest lucru.

'Nu am regretat decât că prima data operaţia de mărire a sânilor a dat greş. Eu ştiu că laptele matern este cel mai bun, dar asta este. Sunt atâtea femei care chiar nu pot alăpta şi nu există nicio problemă', spune Daniela. Iubitul ei, George Tal, tatăl micuţei Maria, o completează cu umor: 'Nici eu nu am regretat că Daniela şi-a pus silicoane'.


Dinu Maxer face şi el declaraţii emoţionante. 'Acum trei ani, tatăl meu a fost depistat cu cancer la prostată. La un moment dat l-am întrebat ce îşi doreşte cel mai mult şi ce l-ar face să lupte pentru viaţă. Mi-a zis că îşi doreşte foarte mult să devină bunic. A fost poate pentru prima oară când am văzut lacrimi în ochii tatălui meu. Tatăl meu este un tip foarte puternic. Acum sunt atât de fericit. Bebele a reuşit să facă o magie şi să îi unească pe toţi membrii familiei', spune Dinu.

 

 

"

0 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...