Oana Zăvoranu: „Am chef de sex!”

Oana Zăvoranu: „Am chef de sex!”: "


Posted by admin on March 11th, 2011






Zăvoranca a declarat la emisiunea „Un show păcătos” că odată cu divorţul de Pepe a descoperit vechi prieteni şi o dorinţă neexplicată de a face sex.




„Mi-e ciudă că m-am păcălit atât de tare. Sunt supărată pe mine. Acest băiat nu m-a iubit niciodată. Eu am fost o tâmpită, proastă, oligofrenă şi handicaptă. Nu ajungi să spui şi asemenea lucruri dacă ai iubit să dai termene şi să vorbeşti în felul în care a facut-o el. Sunt scârbită!”, a spus cântăreaţa.


În tot războiul dus împotriva lui Pepe, Oana a descoperit mulţi prietenii, care îi dau putere să meargă mai departe.


“Acum mă simt puternică, motivată! Vreau să cunosc băieţi! Dar simt că am o forţă extraordinară! Uite, am chef de sex!”, a declarat Zăvoranca, adăugând că nu i-a plăcut de Pepe în pat.


„Nu făceam sex cu Pepe că nu-mi plăcea”, a mai spus Oana.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tags:






You can leave a response, or trackback from your own site.

"

0 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...