Adina Scurtu a.k.a The Glossy Chick - jurnalista controversată din cauza comentariilor înţepătoare pe care le adresează vedetuţelor mioritice pe unde apucă (mai nou din ce în ce mai des la tv) a hotărăt să facă un pas mare înainte: să renunţe la sutien şi să dea piept cu comentariile din online, după ce în vara asta a parodiat conceptul de “vedetă” din România zilelor noastre.
S-o fi gândit că oricum e percepută ca “frustrată” şi că orice ar face este evitată de anumite persoane publice măcar să-şi facă de cap şi să ne arate tuturor de ce e în stare.
Şi nu, nu mă refer la pozatul topless (că asta poate oricine, îţi trebuie doar o pereche de sâni şi ceva tupeu), ci la abilităţile sale de a fi imaginea unei campanii a unui lanţ de saloane de înfrumuseţare. Şi cum campania respectivă, “The Business of being a Woman”, a fost gândită de ea, s-a gândit să nu mai dea rolul de manechin-imagine unei fătuci cu pretenţii şi să-şi valorifice munca prin a fi chiar ea “fata din faţă”.
Ne-a anunţat că pozele nu sunt photoshopate şi noi o credem pe cuvânt şi a pus un pariu cu cei de la centrul de înfrumuseţare:
“Eu pariez pe faptul că este imposibil să ajung la o formă de vis până de Revelion. Ei pariză pe faptul că o luna şi jumătate este timp arhi-suficient pentru o remodelare impecabilă, combinată cu relaxare şi revigorare.”
O nouă situaţie win-win: salonul are o imagine şi o campanie nouă şi originală, iar ea se “tratează” moca
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu