Jennifer Lopez şi-a dus maşinuţa acasă

Jeni de la bloc e foarte preocupată de promovarea micuţului Fiat 500, căci pe unde se duce, hop şi maşinuta! O bănuiesc că o ţine în buzunar sau la brelocul unei maşini adevarate :p

În videoclipul pentru “Papi“, la AMA 2011, prin diverse afişe şi reclame. Probabil că italienii o plătesc regeşte pentru a promova micuţul european in SUA , că altfel nu-mi explic!

Într-unul din spoturi (cel cu maşinuţa albă) pare că Jennifer Lopez se plimbă pe strazile din Bronx, însă  s-a folosit un body double pentru secvenţele din cartier şi diva şi-a filmat secvenţele în LA. Bucăţile au fost atât de bine îmbinate încât lasă impresia că  Jennifer conduce din Manhattan în Bronx, unde revine la origini, pentru că vezi Doamne locurile natale sunt lumea ei, locul ce o inspiră; simple străzi pentru noi, un loc de joacă pentru ea. Clipul este înţesat de clişee newyorkeze, tocmai pentru a lăsa impresia că acolo se petrece acţiunea.

Mi se pare interesant că italienii mizează tocmai pe Jennifer Lopez pentru a promova 500-le în America. Au scos chiar şi o variantă Gucci a maşinii (cea neagră). O adevărată bijuterie pe patru roţi.

Facem o chetă şi luăm un Fiat 500 pentru Rimel.ro?

Am văzut că la noi preţurile încep de la “doar”  11 600 euro şi urcă până la 15 ooo euro.

După continare spoturile.

Eu n-am avut bani de un 500 şi m-am mulţumit cu o Albea

0 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...