Pozatul topless!
Glumesc!
Adina Scurtu a.k.a The Glossy Chick - jurnalista controversată din cauza comentariilor înţepătoare pe care le adresează vedetuţelor mioritice pe unde apucă (mai nou din ce în ce mai des la tv) a hotărăt să facă un pas mare înainte: să renunţe la sutien şi să dea piept cu comentariile din online, după ce în vara asta a parodiat conceptul de “vedetă” din România zilelor noastre.
S-o fi gândit că oricum e percepută ca “frustrată” şi că orice ar face este evitată de anumite persoane publice măcar să-şi facă de cap şi să ne arate tuturor de ce e în stare.
Şi nu, nu mă refer la pozatul topless (că asta poate oricine, îţi trebuie doar o pereche de sâni şi ceva tupeu), ci la abilităţile sale de a fi imaginea unei campanii a unui lanţ de saloane de înfrumuseţare. Şi cum campania respectivă, “The Business of being a Woman”, a fost gândită de ea, s-a gândit să nu mai dea rolul de manechin-imagine unei fătuci cu pretenţii şi să-şi valorifice munca prin a fi chiar ea “fata din faţă”.
Ne-a anunţat că pozele nu sunt photoshopate şi noi o credem pe cuvânt şi a pus un pariu cu cei de la centrul de înfrumuseţare:
“Eu pariez pe faptul că este imposibil să ajung la o formă de vis până de Revelion. Ei pariză pe faptul că o luna şi jumătate este timp arhi-suficient pentru o remodelare impecabilă, combinată cu relaxare şi revigorare.”
O nouă situaţie win-win: salonul are o imagine şi o campanie nouă şi originală, iar ea se “tratează” moca Fire prevăzătoare, Adina a ţinut să menţioneze pentru cei ce o vor acuza că s-a luat de piţipoancele dorobanţiere şi acum apare şi ea fără sutien că:
“Eu nu consider ca promovez centrul doar prin sâni şi fund. Eu consider că sânii la vedere sunt doar o parte de-a dreptul nesemnificativă din tot ceea ce a presupus aceasta campanie realizata de mine de la cap la coadă. Pretind că promovez centrul şi pe mine însămi în primul rând prin conceptul campaniei, concept ce imi aparţine, prin ideea centrală, idee care îmi aparţine, prin styling, hair-style şi make-up, toate realizate după o idee ce îmi aparţine, prin munca şi energia depusă pentru acest proiect. “
Toate pozele (şi cele NSFW, toplessul de care ziceam) sunt pe glossymagazine.ro
Ce spuneţi? Campania vă face să daţi fuga la salonul de înfrumuseţare?Share
Articole similare:Legea pentru Suflet, Minte și TrupAdina Scurtu parodiază “vedeta” din România zilelor noastreCadou Glossy pentru Rimel
-->Tags: Adina Scurtu
Vrei să fii mereu pe fază? Abonează-te la bârfele Rimel.ro prin



29
Nov
0:45
)) You rock!!!
Multumesc mult!!!
Raspunde 29Nov
9:47
mie una mi se pare un concept de succes si Adina este o persoana super (din cate am reusit sa o cunosc) si sunt sigura ca va razbi intr-o lume plina de prejudecati. Pozele sunt superbe,bine gandite si realizate..asa ca nu ai ce sa comentezi : ))
Raspunde 29Nov
16:34
STAI TOT NU INTELEG… PENTRU CE ERA NECESAR SA TE DEZBRACI PENTRU A-TI ARATA SANII?:)
Raspunde 29Nov
16:34
DEFAPT.. asa e “promovarea” de persoana in romania
Nov
19:08
@ coco
Nu doar in Romania. Oricat de mult mi-as dori sa fiu patrioata macar in preajma datei de 1 Decembrie, romanii nu au contribuit cu nimic la marketing ca domeniu de activitate.
Nuditatea si in general sexualitatea in marketing exista peste tot in lume inca de cand a fost inventat acest domeniu
Astazi nu mai exista nici un brand care sa nu foloseasca nuditate si sexualitate in campanii de promovare.
Raspunde 29Nov
21:21
probabil , dar daca unul zice ca asa e si inca unul… toti trebuie sa faca la fel? orice se poate promova si altfel.. daca esti un om cu adevarat talentat la ceea ce faci! daca apelezi la nuditate doar pt a atrage atentia la “munca ta” … pana la urma urmei… nu munca a fost cea ce a atras “priviri”
Raspunde 29Nov
21:59
@ pana la urma urmei… nu munca a fost cea ce a atras “priviri”
Ti-ai raspuns singur[a] la intrebare.
Inclin sa cred ca Tom Ford, Calvin Klein. Campari, Lavazza, BMW, Versace au in echipa experti in marketing si PR cu adevarat talentati. Oricummult mai talentati si priceputi decat mine. Si totusi nu au gasit nici ei o alta formula.
Este adevarat ce spui, poti crea soc vizual si prin alte metode [desi si genul Gaga contine nuditate], insa pentru acele metode este nevoie de un buget ridicat. repet insa, nu cunosc un brand care astazi nu apeleaza la nuditate.
Raspunde 30Nov
15:56
eu nu cred ca masina de exemplu este promovata de nuditate ci masina promoveaza “respectiva” nuditate… na sa zicem ca asta nu era un exemplu chiar adecvat.. dar totusi raman la concluzia mea, sunt oameni putini dar foarte apreciati pentru munca lor cu adevarat , putini , dar de neuitat nuditatea asta e cam efemera:p
Lasă un comentariuAnulează răspunsul
NUME - necesar
MAIL - necesar, nu va fi publicat
WEBSITE - optional
Prin postarea de comentarii eşti de acord cu termenii şi condiţiile şi te supui regulilor de moderare.
Trimite pe e-mail comentariile ulterioare.Abonează-te acum la noutăţi tag. * * If you do not want to deal with the intricities of the noscript * section, delete the tag (from ... to ). On * average, the noscript tag is called from less than 1% of internet * users. */-->














Alee:D | 1 December 2011 | Detalii
ioana | 1 December 2011 | Detalii
Miruna | 1 December 2011 | Detalii
Black|Charm | 1 December 2011 | Detalii
Black|Charm | 1 December 2011 | Detalii
Pike | 1 December 2011 | Detalii
Mada | 1 December 2011 | Detalii
AbbeyDawn | 1 December 2011 | Detalii
kristina | 1 December 2011 | Detalii
coco | 1 December 2011 | Detalii tag. * * If you do not want to deal with the intricities of the noscript * section, delete the tag (from ... to ). On * average, the noscript tag is called from less than 1% of internet * users. */-->



Ne găseşti şi pe:
- Twitter: Twitter.com/rimelclub
- Hi5: Rimelclub.hi5.com
© Copyright 2009 Rimel.ro Despre noi | Publicitate | Disclaimer | Contact | Termeni si conditii
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu